sobota, 5 stycznia 2013

Witam w Nowym Roku

Czy Wasze postanowienia noworoczne są realizowane???
Ja z racji Nowego Roku postanowiłam częściej z Wami bywać.
W wielu filmach pada zdanie:
"Mam 2 wiadomości. Dobrą i złą. Od której zacząć?"
Co prawda jesteśmy na blogu, a nie w filmie ale i tak podzielę się z Wami wiadomościami.

Zacznę od tej gorszej: Wiecie, że przeniosłam się za granicę. Niestety nie udało mi się zabrać farb, pędzelków, serwetek i innych drobiazgów do decoupage. Niestety nie udało mi się skompletować wszystkiego i pewnie to troszkę potrwa. Jak tylko kupię farbki i serwetki to coś dla Was nagram.
Nie oznacza to jednak, że mnie tu zabraknie. Postaram się wam w międzyczasie opowiedzieć troszkę o decoupage, od czego zacząć, skąd brać przedmioty itd. Tak więc raz w tygodniu na pewno Wam coś napiszę. Przepraszam też za brak odzewu na Wasze e-maile. Miałam problem z internetem ale teraz staram się przeglądać maile przynajmniej raz dziennie więc jeśli nie otrzymaliście odpowiedzi to napiszcie mi maila raz jeszcze, a na pewno na niego odpowiem.

Przejdźmy teraz do tej dobrej wiadomości. 
Ruszył mój drugi blog:

kartkujemy.blogspot.com

Blog ten będzie prowadzony na bieżąco. Odkryłam, że wolę bawić się papierem, robić kartki okolicznościowe, albumy, kalendarze, organizery i inne przydatne, a zarazem ładne drobiazgi.
Na blogu tym będę pokazywać Wam moje prace: zrobione dla rodziny, przyjaciół, jednak jeśli prace te spodobają Wam się będziecie mogli zamówić i wykonam także dla Was :)

W każdy poniedziałek będę Wam pokazywać, jak zrobić coś własnoręcznie (kartkę, kopertę, zakładkę do książki)
Taki poradnik krok po kroku.
W czwartki natomiast będę pisać Wam o dodatkach, narzędziach, technikach i innych pomocnych drobiazgach dzięki którym będziecie mogli zacząć zabawę z papierem.
Zapraszam więc na bloga kartkujemy.blogspot.com
Mam nadzieję, że tam też znajdziecie coś dla siebie i spędzicie miło wolny czas. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz